- Наявність: 10
- Код товару: 329-
- Огляд товару
- Питання (0)
- Відгуків (0)
- Схожі товари
Ремонт заднього редуктора Ford Explorer, Kuga, Escape, Fusion Linkoln MK2. MKZ, MKX CV6W4B025

Найпоширеніші ознаки того, що редуктор несправний - скрегіт, трамвайне виття, гул, надалі з'являються підклинювання та удари. Найчастіше проблему редуктора плутають із проблемою в муфті, а буває, що проблема там і там. Дуже важлива правильна та своєчасна діагностика.
З заводу редуктор не обслуговується, там немає зливного отвору для зміни олії, є тільки заливне. По суті, заміна масла супроводжується з капітальним ремонтом.
Існують п'ять основних причин виникнення шуму редуктора, тут вони викладені в порядку зменшення за поширеністю:
- Зношування підшипників
- Попадання води
- Відкручена гайка хвостовика
- Механічне пошкодження, удар у піввісь редуктора.
- Зношування головної пари. Найчастіше це є наслідком, а чи не причиною.


Ми маємо величезний досвід та повноцінне обладнання для проведення якісного ремонту редукторів Ford. Розбирання розбирання та дефектування редуктора проводиться за допомогою спеціалізованого інструменту із збереженням цілісності корпусу, а також зовнішнього вигляду.
Завдяки досвіду та професіоналізму наших співробітників ми відновимо муфту після «невдалого» ремонту, а також повернемо до життя муфту в дуже тяжкому стані в найкоротші терміни.
На такий ремонт, ми даємо 1 рік гарантії без обмеження пробігу. Після ремонту редуктор упаковується та надсилається адресною доставкою за вказаною вами адресою.
Гарантійні зобов'язання строком на один рік:
1. Доставка дефектного редуктора на СТО Xtreme Garage Odessa здійснюється замовником.
2. СТО Xtreme Garage Odessa не несе відповідальності за додаткові витрати, пов'язані з поломкою редуктора.
3. Дефекти редуктора визначаються оглядом фахівцями нашої компанії.
4. Гарантія не поширюється на: На електричні компоненти редуктора.
5. Гарантійна відповідальність не поширюється на редуктор у разі:
- Некваліфіковані установки.
- механічного пошкодження. (Так само з вини транспортної компанії).
- Перегрів підшипників через брак масла.
- Самостійне втручання у конструкцію редуктора.
При наявності таких ушкоджень вартість відновлення збільшується:
- Сильний перегрів.
- Відновлення геометрії корпусу
- Механічні пошкодження корпусу редуктора
- Недбалий попередній ремонт.
- Відсутність усіх потрібних деталей.
- Пошкодження ГП
! Ціна актуальна при стандартному ремонті, (розбирання, дефектування, миття, чищення, заміна та регулювання підшипників, заміна базових ущільнень, складання).
Якщо ви ремонтуватимете з редуктором і муфту, то знижка на ремонт муфти 30%
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.