- Наявність: 10
- Код товару: REBUILD-CV6Z4A232A
- Огляд товару
- Питання (0)
- Відгуків (0)
- Схожі товари
Капітальний ремонт муфт повного Ford Explorer, Kuga, Escape, Fusion Linkoln MK2 MK2 CV6Z4A232A
Найпоширеніші ознаки того, що муфта несправна — скрегіт, трамвайне виття, гул, надалі з'являються стусани і удари, при повороті керма або русі назад. Ми маємо величезний досвід та повноцінне обладнання для проведення якісного ремонту муфт повного приводу Ford. Розбирання муфти проводиться за допомогою спеціалізованого інструменту із збереженням зовнішнього вигляду. Також ми повертаємо заводські прихватки.
Відео ремонт муфти включення повного приводу Ford Explorer:
Завдяки досвіду та професіоналізму наших співробітників ми відновимо муфту після «невдалого» ремонту, а також повернемо до життя муфту в дуже тяжкому стані в найкоротший термін.
На такий ремонт ми даємо 1 рік гарантії без обмеження пробігу.
В акті виконаних робіт зазначено гарантійні зобов'язання строком на один рік:
1.Доставка дефектної муфти на СТО «Xtreme Garage Odessa» здійснюється замовником.
2. СТО Xtreme Garage Odessa не бере відповідальності за додаткові витрати, пов'язані з поломкою муфти повного приводу.
3. Дефекти муфти визначаються оглядом спеціалістами Нашої компанії.
4. Гарантія НЕ поширюється на: На електричні компоненти муфти.
5. Гарантійна відповідальність не поширюється на муфту у разі:
-Некваліфіковані установки.
- Механічного ушкодження. (так само з вини транспортної компанії)
- Підшипник з вини попадання олії з редуктора, що вийшов з ладу.
- Перегрів фрикціонів та олії (Перевантаження муфти)
-.Самостійне втручання в конструкцію муфти.
Якщо муфта не підлягає відновленню, у нас завжди є нова оригінальна муфта CV6Z4A232A
При наявності таких ушкоджень вартість відновлення збільшується:
- Сильний перегрів, який вимагає заміну фрикціонів.
- Відновлення геометрії корпусу
- Механічні ушкодження корпусу муфти (тріщини, пробої), ушкодження електромагніту. (При сильному руйнуванні підшипників відбувається зміщення корпусів муфти відносно один одного, що привід до руйнування не тільки самого магніту, але і внутрішнього корпусу муфти).
- Недбалий попередній ремонт.
- Відсутність усіх потрібних деталей.
! Ціна актуальна при стандартному ремонті (розбирання, дефектування, миття, чищення, заміна олії, заміна базових ущільнень, заміна головного підшипника, складання, регулювання натягу).
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.