Роботи з ремонту мотора - складне комплексне завдання, що вимагає наявності спеціальних навичок і знань, інструментів та обладнання. СТО Xtreme Garage Odessa представляє професійний сервіс з обслуговування та ремонту ДВЗ в Одес
Причини виходу з експлуатації двигуна
Як правило, причини поломки двигуна, який надалі потребує капремонту, утворюються природним чином. Тобто агрегат або його комплектуючі відпрацьовують свій ресурс:
знос підшипників ковзання, вкладишів коленвала;
знос кілець поршня, прокладання головного блоку циліндрів або клапанів. Наслідком стає зниження компресії;
погіршення еластичності ковпачків газорозподільного агрегату, закупорювання олією, що вигоріла. Наслідок – зниження рівня олії, підвищення її витрати;
використання неякісного масла, несвоєчасна його заміна, наслідком чого стало закоксовування каналів.
Як робиться капремонт двигуна.
Капітальний ремонт двигуна провадиться поетапно. Загалом можна його поділити на наступний порядок робіт:
- Зняття двигуна, його дефектування та чищення кожного компонента.
- Діагностика, перевірка стану деталей щодо зносу.
- Пошук зношених деталей. На цьому етапі перевіряється механічний стан блоку мотора на наявність тріщин, розбирання колінвала, вимірювання розмірів зазорів, відхилення в геометрії частин, що труться, і їх порівняння з допустимими нормами.
- Ремонт ГБЦ (головка блоку циліндрів). Усуваються тріщини, змінюються втулки, встановлюються нові маслознімні ковпачки, відновлюються або встановлюються новий розподільний вал, штовхачі, клапани.
- Ремонт блоків циліндрів. Сюди входить розточування та обробка циліндрів, заміна гільз, усунення тріщин, ремонт колінного валу, вирівнювання привалплощини.
- Відновлення колінвалу.
- Складання та встановлення силового агрегату.
- Адаптація агрегату на холодну.
- Налаштування обертів на холосту, рівня токсичності вихлопних газів та запалювання.