Поступив на ремонт Nissan Juke з переліком робіт - перебирання варіатора JF015, заміна комплекту ланцюга ГРМ і по дрібницях. Після відкриття клапанної кришки ми побачили жахливий стан двигуна. А конкретніше двигун був сильно закоксований.
Причина такого стану, неякісна та невчасна заміна олії.
Двигун був знятий для повного перебирання:
Після повного розбирання та дефектування було з'ясовано, що двигун сильно забруднений відкладеннями і ці відкладення дивом не забили маслоканал живлення колінвалу.
Крім сильного забруднення були діагностовані "сіли" клапана, таке зустрічається в двигунах, що працюють на газу. Відповідно ГБЦ на повну перебирання з проточкою сідел та регулюванням теплового зазору.
Зношування циліндро-поршневої групи залишилося в номіналі. Обійшлися з розкоксуванням поршнів та встановленням нових кілець з регулюванням зазору замку.
Зношування підшипників ковзання, вони ж вкладишів мінімальний, так само у відмінному стані колінвал. Не зважаючи на сильну забрудненість, двигун вижив.
Було використано мінімальний ремкомлект.
В обов'язковому порядку повне перебирання муфт фазообертачів грм
Встановлено перебрану гбц, з трохи збільшеними зазорами для надійної роботи на "ГАЗу"
Нарешті встановлено новий комплект ГРМ і двигун продовжив служити своєму господареві.