Пріїхав Hyundai H1 з киплячим двигуном. первинна діагностика встановила витік вихлопних газів із камери згоряння.
Після розбирання, діагностика підтвердилася – проблема у двигуні. Глибока діагностика з опресовуванням, виявила втрату герметичності головки блоку циліндрів.
Візуально, можна побачити тріщину в ГБЦ між сідлами клапанів. Також можна побачити корозію алюмінію в районі водяної сорочки ГБЦ, через не якісний антифриз.
Глибина та ділянка поразки надто велика, було вирішено замінити ГБЦ на нову.
Виникла невелика складність із пошуком нової ГБЦ. Двигун з паливною системою Delfi і на нього ГБЦ не було. Цю проблему вирішили переробивши ГБЦ від Bosch, за наявності досвіду та хутра ділянки, це не є проблемою.
Двигун перебраний повністю, щоб бути впевненим, що він прослужить довго і надійно.
У результаті все зібрано і на монтаж.