Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу Chevrolet Tracker III (TRAX) 2013-2019 та Opel Mokka

На Chevrolet Tracker III (TRAX) 2013-2019 и Opel Mokka використовується система, що автоматично підключається повного приводу. Вона складається з багатодискової муфти, яка керується електронікою. За сигналом електроніки здійснюється передача моменту, що крутить, на задні колеса. На блокування муфти впливає пробуксування передніх коліс та система стабілізації.

 

 

Трансмісія GM (Chervrolet, Opel) працює в повнопривідному режимі, що автоматично підключається (4WD). Алгоритм роботи досить простий – при пробуксовуванні передніх коліс, чи бажанні різко прискоритися з місця, на допомогу приходить задня вісь, яка автоматично підключається даною муфтою.
 

 Принцип дії — передача моменту, що крутить, за допомогою пакету фрикційних дисків. При русі авто кардан обертається, але потужність на задній редуктор не передається. Головна пара (ГП) обертається від зворотного зв'язку колес з дорогою в холосту, на колеса крутний момент від трансмісії не передається. При включенні магнітну котушку муфти подається електричний струм. Під дією магнітного поля пакет зі спеціальних фрикційних дисків стискається. За рахунок тертя весь пакет стає єдиним тілом і обертання передається на спеціальний вузол, який, у свою чергу, механічним шляхом стискає інший пакет фрикційних дисків. Тепер обертання передається на хвостовик ГП і далі на колеса.
 

 

 Конструктивно муфта дуже схожа на муфти Hyundai 47800-39300з рухомим поршнем актуатора, але з однією головною відмінністю. Муфта набагато менше, незважаючи на майже однакові автомобілі.

 

 

 

Вага автомобілів і потужності однакові і набагато менше муфт просто не витримує навантажень. Ідентичну муфту та проблему мають SangYong Kyron.

 


 

  Розповімо про найпоширеніші проблеми.

 

1. Старіння та загусання (у процесі зносу фрикціонів) олії.
 

  Симптом: Удари в трансмісії при вивороті керма

 

 

2. Сильний перегрів муфти через перевантаження в занадто в'язкому болоті або при "часткової" завантаження під час буксирування автомобіля.
 

  Симптом: Удари у трансмісії при вивороті керма, у запущених випадках повна відмова повного приводу.
 

  Як правило, супроводжується вигорілими і вигнутими фрикціонами, нерідко при візуальному огляді муфти можна побачити підірваний сальник вихідного валу.

 

 

 

3. Вихід із ладу головного підшипника. Як правило, це наслідок зносу сальника вхідного валу та попадання вологи в корпус.
 

 Симптом: Сильний гомін під час їзди. У запущеній формі можна отримати "сухий" контакт магніту з поршнем муфти. На цих муфтах така проблема трапляється набагато рідше. Сальник на них вдалий і підшипники хоч і менше, але ходять.

 

У порівнянні з магнітом муфти Hyundai (менше Trax)
 

 

 

Після контакту магніту з поршнем виходить з ладу магніт. 
 

 Симптом. Повна відмова повного приводу та помилка на панелі приладів. Діагностика покаже помилку Р1770 та Р1771: помилки перегріву муфти та її аварійного відключення.
 

 

  4. Неправильний ремонт. Іноді доводиться стикатися, але в 99% знаходимо рішення.
 

 Симптоми: Замовник не отримав робочий продукт і, відповідно, справний повний привід.

 

 
 


 Прикладів невдалих ремонтів багато, ми періодично робимо випуск  на нашому каналі про ремонти муфт повного привода.

 


 

Якщо Вам необхідний ремонт або обслуговування, залишайте заявку на посилання або телефонуйте.

 

+38 098 110-37-61

ГАРАНТІЯ НА РЕМОНТ 1 РІК!

Купуємо б/в несправні муфти.

22952059, 22936347

Фотографії
Коментарі