Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Subaru Impreza WRX STI Powered by Xtreme Garage - Частина 1 (Кузов)

Перша частина опису будівництва нашого боліду Subaru. Звідки вона з'явилася і як ми до цього йшли, Ви можете прочитати на сайті.

Subaru Impreza WRX STI явно технічно слабше Mitsubishi Lancer Evolution, але в ній щось зачаровує. Це моя друга Subaru, вона для покатушек на треках та для експериментів. Спочатку планувалося корчувати попередню машину Subaru Impreza GDB, але якось рука не піднялася.

Я там навів марафетик, поганяв нехило, але знімати купу знешумки, рвати цілісний кузов, псувати обшитий салон, знімати кондів і.т.д. як то було не дуже. Загалом у такому вигляді вона мала хорошу цінність, і я її вирішив продати. Мовляв станеться, буде гуд.
У результаті до нас заїхав клієнт, мовляв купив Subaru GT GC8 і хочу її будувати, сучасний мотор STI, загалом всі борщі! Порахували бюджет, (недалекі розуміють про якісь суми мова), йому кажу: "Ти мені дай цю суму, свою тачку і забирай мою!", він з радістю погодився. Так я залишився без свого проекту, нехай новий власник їздить на гарній моментній Субі)
А я собі думаю, для проекту GT звичайно добре, але млинець не подобається вона мені. Ну не лежить душа, хоч убий.
А тут мой друг ButcherDSM заявляє що йому ГТ дуже подобається, і взагалі … Загалом у нього був той кузов, що мені подобається, що ми нещодавно зібрали) Я йому, давай змінюються, в ГТ пакуємо мотор STI з заначки, ніштяки з твоєю GDB і.т.д. Коротше, ми помінялися кузовами, я з ГТ всю силову начинку випотрошу і запхаю йому модну. Всім добре, і я залишився із заготівлею Subaru GDB заготівлею, яку почну пакувати як мені подобається))

Для проекту з Японії було замовлено купу ніштяків, двигун EJ207, комплект інтеркулера з патрубками Greddy, 6-ступ з DCCD, R180 редуктор, приводу, Tein Mono Flex з комплектом важелів, новий задній підрамник з усіма новими оригінальними болтами з США. Brembo Gold 5X114,3 і ми розпочали першу стадію.

 

 

 

 

 

 

 

Кузов.

Будь-який проект починається з основи в даному проекті кузова. Якщо кузов не дуже, то і проект буде сум. Спочатку мені кузов дістався в трохи плачевному стані, я це розумів і по суті це не страшно, головне що за геометрією він не дуже кривий)
Насамперед розібрали все дощенту

 

Зірвали 9.8 кг обезшумки, здертий герметик не зважували, порізали "зайвого" металу приблизно на 20 кг.

 

У результаті отримали кузов, який готовий до проварювання.

 

Враховуючи, що кузов старенький, досвідчений і взагалі спочатку з заводу зроблений не дуже жорстким, ми здерли весь герметик, шпаклівку і додатково проварили всі несучі вузли для збільшення жорсткості.

 

 

Фінальним етапом підготовки кузова це каркас безпеки. Каркас було вирішено варити у Гриші "Альянс", у нього не погана репутація і каркас проходить тих. комісію.

 

 

Завершуємо цей розділ фарбуванням несучої частини в білий колір і найголовніше проходження тих. комісії для здобуття спортивного тех. паспорти.

 

Коментарі