Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Subaru Impreza WRX STI Powered by Xtreme Garage - Частина 2 (Складання шасі та агрегатів)

У попередній статті ми розповіли про те, як ми готували кузов, після завершення робіт над кузовом, настав час до збирання та перетворення конструктора на автомобіль.

Насамперед почали готувати паливний бак. З трьох штук вибрали найрівніший і без іржі, зачухали та пофарбували.

Тимчасово було встановлено лючки насосів та датчика з іншого бака, щоб бруд не ліз. Поки що добрі доопрацьовувалися. Бак зайняв своє законне місце і я продовжив збирання підвіски

Задня підвіска була трохи полегшена-допрацьована, відрізала противаги і сайлентблоки були замінені на алюмінієві втулки. Зрізав ці тяжкості

Пофіксував усі різьблення, поставив де потрібні нові болти. Зробив супер м'які подушки редуктора та балки (чайки)

Із задньою частиною завершено

З передньої все просто, її вирішили збирати коли встановлюємо агрегати.

Ревізія агрегатів. МКПП Поки розгрібали основну роботу і чекали на запчастини, вирішили відкрити коробку 6-ступ, який повинен бути ДССД, але за фактом не виявив оригінальний роз'єм. Радості моєї не було меж! Коробка ДССД, точніше Япошки впхнули ДССД блоку у звичайний корпус.

Чомусь у штатне місце роз'єм вони не ставили, а в тупу просвердлили отвір і дроти замазали герметиком. Напевно, було не до феншуя.

Та й найбільша радість, це стан МКПП. Усередині все як нове. Заваривши отвір, звідки виходив кабель, я заходилися мудрувати як правильно вивести управління блокування на вулицю. Заводської фішки не знайшли, довелося імпровізувати. Взяв герметичну прохідну цангу, чудовий добре ізольований кабель від датчика ABS і в результаті отримав це:

Блокування до кабелю я підключив за допомогою круглих клем і обернув в гофру щоб не бовталися. Все пригорнулося масляною.

Двигун EJ207 SPEC-C Двигун що я замовив з Японії EJ207 з твінскролом VF37 турбіною. Враховуючи, що пробіг на моторі за всі ці роки не маленький, було вирішено зробити йому ребілд. Блок був зібраний на стандартній ШПГ, вкладки ACL.

Для надійності ГБЦ затиснули на шпильки ARP. Це дозволило дмухати в мотор трохи безпечніше.

Ну і як заведено у Subaru, встановили новий 12мм масляний насос.

Головки перебрали, перерізали сідла, відрегулювали зазорчики, загалом навели марафетик.

Двигун зібраний і готовий до встановлення в кузов.

Враховуючи, що автомобіль будується під спорт, не дуже корисно, щоб двигун м'яко вагався на подушках. Для надійної фіксації було виготовлено копії подушок Cusco.

Після всіх попередніх маніпуляцій, двигун був встановлений в кузов.

Встановили повний комплект зчеплення ACT, 6-ти пелюсткова кераміка, кошик HD та полегшений маховик.

За підсумками добрали підвіску з гальмами

Коментарі