Власники унікальних автомобілів Mitsubishi Lancer Evolution X з роботизованою трансмісією DCT470 (фірмовою назвою SST) не раз стикалися з ремонтом самої трансмісії.
Mitsubishi встановила на свій легендарний автомобіль роботизовану трансмісію з подвійним зчепленням виробництва Getrag. Це рішення вивело цей автомобіль на новий рівень. Але за задоволення треба платити, а саме професійним ремонтом та обслуговуванням. Цей вузол включає симбіоз двох механічних коробок передач, подвійного гідравлічного зчеплення і електроніки з блоком гідравліки. Такий складний вузол, не лякає і у нас є величезний досвід ремонту роботизованих трансмісій, Getrag у тому числі.
Одна з найпоширеніших проблем, це відвал магніту з вилки включення 2-4 передачі.
Ми отримуємо відмову парної частини"трансмісії" та помилку P1832.
Дієве рішення – взяти ремкомплект нашого партнера DCT.
Цей комплект встановлюється на вилку OEM і кріпиться 2 гвинтами. Тим самим назавжди усувається проблема з сенсором вилки перемикання передач. Як встановити цю вилку можна глянути в нашому відео: