Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Поломка вилки 2-4 передачі DCT470 або SST в Mitsubishi Lancer Evolution X

Власники унікальних автомобілів Mitsubishi Lancer Evolution X з роботизованою трансмісією DCT470 (фірмовою назвою SST) не раз стикалися з ремонтом самої трансмісії.

Mitsubishi встановила на свій легендарний автомобіль роботизовану трансмісію з подвійним зчепленням виробництва Getrag. Це рішення вивело цей автомобіль на новий рівень. Але за задоволення треба платити, а саме професійним ремонтом та обслуговуванням. Цей вузол включає симбіоз двох механічних коробок передач, подвійного гідравлічного зчеплення і електроніки з блоком гідравліки. Такий складний вузол, не лякає і у нас є величезний досвід ремонту роботизованих трансмісій, Getrag у тому числі.

Одна з найпоширеніших проблем, це відвал магніту з вилки включення 2-4 передачі.


Ми отримуємо відмову парної частини"трансмісії" та помилку P1832.


Дієве рішення – взяти ремкомплект нашого партнера DCT.

Цей комплект встановлюється на вилку OEM і кріпиться 2 гвинтами. Тим самим назавжди усувається проблема з сенсором вилки перемикання передач. Як встановити цю вилку можна глянути в нашому відео:

Фотографії
Коментарі