Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу 47800-3B520 Hyundai Santa Fe (гідравлічна)

За реалізацію повного приводу Hyundai Santa Fe відповідає електрогідравлічна муфта Dynamax. Вона була розроблена компанією MagnaSteyr чи MagnaPowertrain.

В основі даної муфти повного приводу лежить добре відома концерном VAG муфта Haldex.

Принцип дії — передача моменту, що крутить, за допомогою пакету фрикційних дисків. Фрикційні диски тисне поршень шляхом підвищення тиску у системі потужним електричним насосом. Переданий момент, що крутить, коригується блоком управління повного приводу за допомогою подачі сигналу включення електронасоса.

Алгоритм роботи, досить простий – при пробуксовуванні передніх коліс, чи бажанні різко прискоритися з місця, на допомогу приходить задня вісь, яка автоматично підключається даною муфтою.

Також є режим примусового блокування муфти, натиснувши спеціальну кнопку з написом Lock. Увімкнення режиму "Lock " муфта включиться на постійну роботу блокування " і між осями крутний момент передаватиметься однаково (50:50).


Цей режим необхідний для їзди тільки по слизькій або навіть в'язкій поверхні, як бруд та болото. Їздити на асфальті в такому режимі не рекомендується. У цій трансмісії немає міжосьового диференціала і за різниці кутових швидкостей муфта відчуватиме колосальні навантаження. Якщо довго тримати муфту заблокованою, буде погано насосу, що створює тиск для стиснення фрикціонів, він не розрахований на постійну роботу.

Підтвердженням того, що заблокована муфта на асфальті погана, це спроба в режимі "Lock" поїхати з вивернутими колесами. Відчуватиметься явний опір і іноді гучні клацання.

Але навіть якщо дотримуватися правил експлуатації автомобіля, муфта все одно рано чи пізно вийде з ладу. Але не варто цього бояться наша станція здатна впоратися з   будь-який поломкою трансмісії і зокрема цих муфт повного приводу. 
У нас є великий досвід ремонту та обслуговування даних муфт.

Розповімо про найпоширеніші проблеми.

1. Старіння та загусання (у процесі зносу фрикціонів) олії.
Симптом: Удари в трансмісії при вивороті керма


2. Обрив кошика пакетів фрикціонів
Симптом: Відмова повного приводу, машина стає передньопривідною. (РЕМОНТ) (Ще причиною може бути кутовий редуктор)


3. Вихід з ладу електронасоса муфти повного приводу
Симптом: Відмова повного приводу, машина стає передньопривідною і висвічується помилка на панелі приладів. (РЕМОНТ)


4. Течія олії крізь ущільнення
Симптом: Муфта вся у маслі. Витік масла і внаслідок цього критично рівень призведе до виходу з ладу насоса та перегріву пакетів фрикціонів.

Якщо Вам необхідний ремонт або обслуговування, залишайте заявку на посилання або телефонуйте.

 

+38 098 110-37-61


 

Фотографії
Коментарі