На Toyota Rav4 (3,4,5 покоління), Sienna, Venza / Lexus RX350 використовується система повного приводу, що автоматично підключається. Вона складається з багатодискової муфти, яка керується електронікою. За сигналом електроніки здійснюється передача моменту, що крутить, на задні колеса. На блокування муфти впливає пробуксування передніх коліс та система стабілізації.
Трансмісія Toyota/Lexus працює в повнопривідному режимі, що автоматично підключається (4WD). З можливістю блокування режим "Lock". Режим передбачає розподіл навантаження по осях у рівних частках. По суті він ідентичний заблокованому міжосьовому диференціалу. Їздити на асфальті в такому режимі не рекомендується. У цій трансмісії немає міжосьового диференціала і за різниці кутових швидкостей муфта відчуватиме колосальні навантаження.
Алгоритм роботи досить простий - при пробуксовуванні передніх коліс, чи бажанні різко прискоритися з місця, на допомогу приходить задня вісь, яка автоматично підключається даною муфтою.
Принцип дії — передача моменту, що крутить, за допомогою пакету фрикційних дисків. При русі авто кардан обертається, але потужність на задній редуктор не передається. Головна пара (ГП) обертається від зворотного зв'язку коліс з дорогою в холосту, на колеса момент, що крутить, від трансмісії не передається. При включенні магнітну котушку муфти подається електричний струм. Під впливом магнітного поля пакет зі спеціальних фрикційних дисків стискається. За рахунок тертя весь пакет стає єдиним тілом і обертання передається на спеціальний вузол, який у свою чергу механічним шляхом стискає інший пакет фрикційних дисків. Тепер обертання передається на хвостовик ДП і на колеса.
Розповімо про найпоширеніші проблеми.
1. Старіння та загусання (у процесі зносу фрикціонів) олії.
Симптом: Удари в трансмісії при вивороті керма
2. Сильне перегрів муфти через перевантаження в занадто в'язкому болоті або при "частковому" завантаженні під час буксирування автомобіля.
Симптом: Удари у трансмісії при вивороті керма, у запущених випадках повна відмова повного приводу.
3. Вихід із ладу головного підшипника. Як правило, це наслідок зносу сальника вхідного валу та попадання вологи в корпус.
Симптом: Сильний гомін під час їзди. У запущеному стані підшипник, що повністю заклинив, за не тривалий термін проточує корпус електромагнітної муфти. Через це пошкодження корпусу відбувається витік олії з муфти і як наслідок роботи без олії згоряють фрикціони самої муфти. Трапляються і такі випадки, коли підшипник, що заклинив, у місці посадки ламає корпус електромагнітної муфти наполовину.
Toyota використовує два види підшипників 120*95*13 мм (NSK 6819-2RS) та 120*95*17 мм (90363-95003 NSK 95DSF01). Всі підшипники в наявності та в різному виконанні.
Конструктивно розташування даного підшипника не ізолює його від впливу зовнішнього середовища і в процесі експлуатації автомобіля в підшипник, незважаючи на те, що він має подвійне гумове ущільнення потрапляє вода. Зазвичай попадання вологи виглядає так:
4. Саморозкручування. Внаслідок перегріву відбувається руйнування клею та відкручування кришки. Це відбувається через перевантаження в занадто в'язкому болоті, або при "частковому" завантаженні під час буксирування автомобіля.
Симптом: Натискання при їзді, підклинювання муфти, повна відмова повного приводу.
Про цю проблему нам відомо, і ми з нею успішно боремося.
5. Неправильний ремонт. Іноді доводиться стикатися, але в 99% знаходимо рішення.
Симптоми: Замовник не отримав робочий продукт і, відповідно, справний повний привід.
Ми володіємо величезним досвідом та повноцінним обладнанням для проведення якісного ремонту муфт повного приводу Toyota. Розбирання муфти проводиться за допомогою спеціалізованого інструменту із збереженням незайманого зовнішнього вигляду.
Працюємо з усіма регіонами України! Муфту можна надіслати нам зручними для Вас службами доставки, так і приїхати до нас особисто.