Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Варіатор Jatco JF011E (CVT)/RE0F10A, RE0F06A - ремонт, огляд, болячки, розбирання

JF011E Dodge Caliber, Nissan X-trail, Nissan Qashqai, Nissan Teana, Nissan Tiida, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi Galant, Mitsubishi GalantASX, Peugeot 4007, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Fluence, Renault Koleos.
JF015E Nissan Juke, Nissan Micra, Suzuki Swift

JF011E -безступінчаста трансмісія, розроблена одним із лідерів у галузі варіаторів, компанією Jatco. Дана модель популярна серед автовиробників, встановлюється на автомобілі з переднім та повним приводом та об'ємом двигуна до 2,5 літра. Механічна частина коробки побудована на основі двох конусів (шківів). При взаємодії первинного та вторинного шківів відбувається передача крутного моменту від двигуна на колеса автомобіля.



Залежно від терміну експлуатації шківи схильні до зносу більшою або меншою мірою. Визначення дефектів здійснюється зовнішнім оглядом деталей шківа у його розбирання.

При цьому можливі наступні види механічних дефектів - тріщини деталей шківа та вихід кульок підшипників із напрямних пазів. Тріщина найчастіше є результатом втомного зносу металу, так само можлива причина може полягати в короткочасному впливі сили, що перевищує конструкційний розрахунок. Нижче наведено приклади тріщини однієї зі маточок шківа.

Подальший розвиток тріщини призводить до повного руйнування шківа та заклинювання варіатора.
Проблема з розсипанням кульок проявляється як самостійна несправність, пов'язана з руйнуванням напрямних каналів, внаслідок чого стопорне кільце не може утримати кульки в каналі. Так виглядають зруйновані напрямні і кульки, що вийшли після руйнування:

Після виходу з напрямних під час роботи варіатора відцентрова сила розкидає кульки всередині простору шківа. Від ударів виходять із ладу окремі деталі, хоча зовні шків може виглядати без ушкоджень.

В результаті руйнування деталей шківа уламки потрапляють в олію варіатора і подряпують стінки клапана масляного насоса, що призводить до його заклинювання.

При виникнення одного з описаних механічних дефектів, заміні підлягають обидва шківа в комплекті (первинний і вторинний) т.к. заміна одного шківа або його деталей не усуває наслідків попередньої несправності і може викликати повторний вихід варіатора з ладу.



 

Варіатор JF011E (CVT) або RE0F10A (CVT) встановлюється на Peugeot 4007 (Пежо 4007), Peugeot 4008 (Пежо), Renault Megane (Рено Меган), Jeep Compass (Джип Компас), Jeep Patriot (Джип Патріот) Калібр), Mitsubishi Lancer (Мітсубісі Лансер), Mitsubishi Outlander XL 2.4L (Мітсубісі Аутлендер), Nissan X-Trail F1CJA (Нісан Ікстрейл), Nissan Qashqai F1CJA (Ніссан Кашкай).

Заміна масла відбувається у варіаторі RE0F10A/JF011E кожні 60 000 км разом с внутренним и зовнішніми фільтрами (который находится под теплообмінником). Після зняття охолоджувача потрібно замінити гумове кільце.

Проблеми при експлуатації варіатора RE0F10A/JF011E при пробігах до 100 000 км - це перегрів під час руху за містом. Перегрів олії супроводжується свистячим звуком та затягнутими перемиканнями передач. З цим боротися шляхом заміни олії та фільтрів марно. Краще відразу замінити теплообмінником и наружный масляный фильтр. Теплообмінники RE0F10A/JF011E застосовуються двох видів. Перший тип – без трубок під повітряне охолодження. Саме він недостатньо охолоджує олію варіатора (CVT). Другий тип охолоджувача з можливістю повітряного охолодження олії. При використанні цього теплообмінника встановлюється додатковий повітряний радіатор. K1403 или K1404. Тепер можна їхати у спеку з будь-якою швидкістю.

СЛікувальною проблемою варіатора RE0F10A/JF011E є раковини всередині кулькових підшипників вхідного та вихідного шківів. Заміна всіх кулькових підшипників - це надійний спосіб позбутися шуму надовго.

Буксирування варіатора RE0F10A/JF011E та F1CJA при заглушеному моторі суворо заборонено. Наслідки буксирування навіть на 5 км виражаються у зносі алюмінієвої тяги вхідного шківа.
Заміна тяги шківа простий ремонт, але ПАМ'ЯТАЄТЕ евакуатор найняти дешевше в рази.

Шаговий мотор (кроковий двигун, step motor) RE0F10A / JF011Eє пристрій, який перемикає варіатор верх і вниз. Відмова крокового двигуна призводить до того, що залишається одна передача - вперед і назад. При цьому прописується помилка обриву ланцюга крокового мотора.

Найдорожчий ремонт CVT відбувається при падінні тиску в системі. Причиною цього є стружка та покриття клапана скидання тиску в насосі варіатора. Масляний насос RE0F10A / JF011E - найвразливіша деталь CVT. Покриття редукційного клапана відривається, відбувається заклинювання клапана у гарячому стані. Далі через низький тиск стирається ремень RE0F10A / JF011E. Стружка от ременя и шківов попадает в гідроблок, і машина з звуком, що дзижчить, зупиняється з помилками по тиску в шківах. В цьому випадку змінюється масляный насосремень варіатора и гідроблок. Якщо стерті шківи, то змінюється і комплект шківов.
 

Фотографії
Коментарі