Багато власників третього покоління Kia Sportage та Kia Sorento, Hyundai Santa Fe та Hyundai IX35/Tucson, особливо після 2009 року випуску, стикаються з проблемами повного приводу.Як правило, ця проблема виявляється взимку, так само при проходженні бруду. Власник автомобіля виявляє, що передні колеса буксують, а задні просто стоять. При цьому жодних помилок зазвичай не висвічує. Якщо їздити тільки нормальними асфальтними дорогами, то можна нічого і не помітити.
Від власників авто ця проблема зазвичай звучить так:
- різко рушав з місця, натиснув повний газ, отримав удар і машина далі поїхала.
- під час руху іноді чутно удар по днищу
- пару разів садив на пузо і зник привод повністю
- не включається повний привід
- горить помилка повного приводу (99% проблема в муфте)
Діагностика проста: піднімаємо машину на підйомник, обов'язково ставимо машину на підйомник. "паркінг",і пробуємо рукою обертати кардан. Якщо кардан легко обертається, то у вас урвища зчленування АКПП - роздатка, якщо є великий люфт то урвище скоро відбудеться, таке ще супроводжується стуками при зміні руху з переднього ходу на задній. При нормальному стані мінімальний люфт.
Помимо раздатки є ще проблеми з муфтами увімкнення повного приводу. це можна продіагностувати так: включаємо передачу і дивимося на карданний вал, якщо він не крутиться, то у вас поломка роздатки, Якщо карданний вал на підйомнику крутиться, але задні колеса стоять, то швидше за все,проблема у муфті включення повного приводу.
Часто обриває саме гідравлічну 47800-3B510, 47800-3B520 (Муфти Magna Steyr)
Докладніше переходьте за посиланням...
Знайомство з проблемою на автомобілях Hyundai ix35 та Kia Sportage (з'єднання промвалу з піввіссю та роздатки з АКПП)
Лікування проблеми розбитої шліцевої АКПП – роздатка на автомобілях Hyundai ix35 та Kia Sportage. Заміна чашки диференціала в АКПП та перебирання роздатки.
Які складнощі виникають при ремонті.
Варіантів вирішення цього питання ми маємо багато. Все залежить від рівня пошкодження. Як правило, з більшою ймовірністю, в непридатність приходять саме шліци чашки диференціала, шліци роздавальної коробки рідше. Для ремонту цієї несправності потрібне часткове розбирання механічної або автоматичної трансмісії, інших способів для вирішення просто не існує.
Повний технологічний процес ремонту повного приводу починається зі зняття промвалу. Далі знімається роздатка і оглядаємо шліци на ній і в диференціалі, попередньо почистивши металевою щіткою і змивши пил з брудом. У 90% випадків бачимо зрізані шлицы на чашці диференціала.
Далі знімаємо автоматичну або механічну коробку передач, розбираємо і міняємо корпус диференціала, попутно змінюються всі кільця ущільнювачів і сальники на КПП, масло і фільтр.
Збираємо все у зворотному порядку із заміною всіх деталей, що підлягають заміні, які завжди є в наявності у нас на складі. Перед установкою кутового редуктора (роздатки) рясно змащуємо шліцеву частину чашки диференціала водовідштовхувальним мастилом, те ж саме робимо в місці входу проміжного валу в роздатку.
Приклад нашого відновлення шліцевої на роздатці у поєднанні з новою чашкою диференціала: