Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Пристрій, поломки та ремонти муфти 4WD KIA Sorento, Sportage / Hyundai Santa Fe, Tucson, Veracruz, Ix35, ix55

За реалізацію повного приводу у KIA (Sorento, Sportage) / Hyundai (Santa Fe, Tucson, Veracruz, IX35, IX55) відповідають електромагнітні муфти BorgWarner та гідравлічна MagnaSteyr.
Алгоритм роботи, досить простий – при пробуксовуванні передніх коліс, або бажанні різко прискоритися з місця, на допомогу приходить задня вісь, яка автоматично підключається муфтой.

 


 

За функціонування системи відповідає електронно керована муфта, що є сполучною ланкою між валом та задніми колесами. На автомобілі KIA, Hyundai ставили кілька типів муфт.Електромагнітна BorgWarner та гідравлічна MagnaSteyr, за принципом схожа на Haldex.

  ​​​​

Трансмиссия Hyundai (Santa Fe, Tucson, Veracruz, IX35, IX55) / KIA (Sorento,Sportage) працює в повнопривідному режимі, що автоматично підключається (4WD). З можливістю блокування, режим "Lock". Режим передбачає розподіл навантаження по осях у рівних частках. По суті він ідентичний заблокованому міжосьовому диференціалу. Їздити на асфальті в такому режимі не рекомендується. У цій трансмісії немає міжосьового диференціала і за різниці кутових швидкостей муфта відчуватиме колосальні навантаження.

На Santa-Fe ставилися дві модифікації муфт — дорестайлінг 47800-39300 (аналог Tucson 47810-39000) та рестайлінгові 47810-39400,410,420 (аналог Tucson 47810-39200). Обидві муфти повністю взаємозамінні між собою.
Дорестайлінг мають алюмінієвий корпус та рухомий поршень актуатора, через тяги постійно тече олія. У рестайлінгу конструкція змінена.

Принцип дії — передача моменту, що крутить, за допомогою пакету фрикційних дисків. При русі авто кардан обертається, але потужність на задній редуктор не передається. Головна пара (ГП) обертається від зворотного зв'язку коліс з дорогою в холосту, на колеса крутний момент від трансмісії не передається. При включенні магнітну котушку муфти подається електричний струм. Під дією магнітного поля пакет із спеціальних фрикційних дисків стискається. За рахунок тертя весь пакет стає єдиним тілом і обертання передається на спеціальний вузол, який у свою чергу механічним шляхом стискає інший пакет фрикційних дисків.. У випадку з гідравлічною муфтою, струм подається на електронасос, який качає масло. Докладніше можна глянути в цій статті. Тепер обертання передається на хвостовик ДП і на колеса.

У цьому відео можна глянути принцип дії електромагнітної муфти



Також гідравлічна з 2013 року 47800-3B510, 47800-3B520 (Муфти Magna Steyr)

Розповімо про найпоширеніші проблеми.

1. Старіння та загусання (у процесі зносу фрикціонів) олії.
Симптом: Удари в трансмісії при вивороті керма

 
 

2. Сильний перегрів муфти через перевантаження в занадто в'язкому болоті або при частковій " завантаження під час буксирування автомобіля.
Симптом: Удари у трансмісії при вивороті керма, у запущених випадках повна відмова повного приводу.
При візуальному огляді муфти можна побачити висаджений сальник вихідного валу.

3. Вихід із ладу головного підшипника. Як правило, це є результатом знесення сальника вхідного валу та попадання вологи в корпус.
Симптом: Сильний гомін під час їзди. У запущеній формі можна отримати "сухий" контакт магніту з поршнем муфти.

 

*У гідравлічній муфті проблема трапляється рідше.

4. Після контакту магніту з поршнем, виходить з ладу магніт. 

Симптом. Повна відмова повного приводу та помилка на панелі приладів. Діагностика покаже помилку Р1770 та Р1771: помилки перегріву муфти та її аварійного відключення.

  


Магніт перемотуємо.Магнит перематываем.

5. Обрив кошика пакету фрикціонів у гідравлічній муфті.
Симптом: Полный отказ полного привода, мощность не передаётся на задний привод. В запущенной форме можно получить разрыв редкого и уникального сальника.Симптом: Повна відмова повного приводу, потужність не передається на задній привод. У запущеній формі можна отримати розрив рідкісного та унікального сальника.

 

6. Перегрів та вихід з ладу електронасоса в гідравлічній муфті.
Симптом. Повна відмова повного приводу та помилка на панелі приладів. Діагностика покаже помилку P1820
Електронасос у більшості випадків ремонтуємо. Якщо немає можливості ремонту, ви можете купити у нас новий електронасос. (РЕМОНТ)

Небагато матеріалу, для ремонту кошика пакету фрикціонів.





5.Неправильний ремонт. Іноді доводиться стикатися, але в 99% знаходимо рішення.
Симптоми: Замовник не отримав робочий продукт і, відповідно, справний повний привід.

Ремонт муфт включення повного приводу KIA Hyundai (Santa Fe Tucson IX35) KIA (Sorento Sportage)
Муфта 47800-39000 або Borg Warner 51-02-027-001, ОЕМ 51-02-000-001
Муфта 47800-39300 або Borg Warner 51-02-027-001, ОЕМ 51-02-000-001

Муфта 47800-39420 або Borg Warner 54-01-027-005, ОЕМ 54-01-000-005
Муфта 47800-39410 або Borg Warner 54-01-027-003, ОЕМ 54-01-000-003
Муфта 47800-39200 або Borg Warner 54-01-027-001, ОЕМ 54-01-000-001

Муфта 47810-39420
Муфта 47810-39410
Муфта 47810-39400

Працюємо з усіма регіонами України! Муфту можна надіслати нам зручними для Вас службами доставки, так і приїхати до нас особисто.

Прикладів невдалих ремонтів багато, ми періодично робимо випуск на нашому каналі про ремонт муфт повного приводу.

 

Якщо Вам необхідний ремонт або обслуговування, залишайте заявку на посилання або телефонуйте.

+38 098 110-37-61

ГАРАНТІЯ НА РЕМОНТ 1 РІК!

Купуємо б/в несправні муфти.

Фотографії
Коментарі