Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Особливості та ремонт повного приводу NISSAN PATHFINDER R51

Nissan Pathfinder – Спочатку позашляховик з повноцінним повним приводом. Автомобіль має постійний класичний задній привід з багаторежимною коробкою роздавальної. Встановлювалося два типи роздавальних коробок (два типи приводу) - відключається і не відключається. Не вимикається встановлювався на Patrol Y62 и Infiniti QX56 Z62 кузова -про них пізніше. 


У Nissan Pathfinder R51 спомилковий керований тип повного приводу, це легко побачити за його селектором режимів. Представлені режими управління 2 WD, потім AUTO, потім 4HLC (блокування) та останній режим 4 LLC знижена з блокуванням. Останнім режимом потрібно користуватися дуже акуратно та з розумінням того, що робиш. В основному необхідно лише два режими - 2 WD та AUTO.

  • Режим 2WD  – на передній міст нічого не передається, машина класична задньопривідна. У цьому режимі повертаність краща, знос шин мінімальний, паливна економічність максимальна.
  • Режим AUTO – плавно передає момент, що крутить, на передні колеса, намагаючись до мінімуму знизити недостатню повертаність. Інакше при блокуванні кутові швидкості коліс вирівнюються і намагаються пройти однаковий шлях. 
* Повертаність – це відповідність траєкторії повороту положення рульового колеса. За будь-якого режиму повного приводу вона погіршується. З'являється недостатня обертованість. При проходженні повороту на повному приводі за рахунок моменту на передніх колесах машину намагається викинути з повороту, збільшуючи радіус проходження цього повороту. І чим більший момент на передніх колесах, тим гірша обертальність і більший радіус повороту. Тому при блокуванні в режимі 4HLC машина буде мати максимально недостатню повертаність, її викидатиме з повороту розпрямляючи траєкторію руху. Головна причина – всі колеса у повороті проходять різний шлях. При блокуванні передньої та задньої осі між собою ми порушуємо шлях проходження коліс, вирівнюючи їх.
  • Режим 4HLC - Принудительная блокировка между осями. По сути алгорим похож на режим Lock в Nissan X-Trail/Rouge. Розподіляє навантаження по осях у рівних частках. По суті він ідентичний блокуванню міжосьового диференціалу. Частота обертання коліс автоматично вирівнюється.Lock – оптимальний режим подолання перешкод, снігових завалів, брудних, заболочених ділянок. Але не варто перестаратися цим режимом на добрій дорозі, особливо на "чіпком" асфальті, це дуже перевантажує трансмісію. Уникайте рухатися в цьому режимі з підвищеною швидкістю, оскільки це призведе до збільшення витрат палива, підвищення температури масла і може спричинити пошкодження компонентів трансмісії. Під час руху в режимі 4H не рекомендується перевищувати швидкість 100 км/год.
  • Режим 4LLC - Примусове блокування між осями, але ще включається знижувальний редуктор. Передаточні числа двох передач роздатки: 1.200 та 2.135. Включення зниженого з блокуванням взагалі небажане, та й немає у міських умовах такої необхідності. Є суворі умови цього режиму, недотримання яких швидко пошкоджує трансмісію. Уникайте перевищення допустимої швидкості. Максимальна допустима швидкість для цього режиму становить приблизно 50 км/год..
* Забороняється повертати перемикач режиму системи 4WD між положеннями 4LO та 4H під час руху! Для міської їзди простіше скористатися блокуванням заднього диференціала, воно електричне, включати та відключати можна на ходу.
 
Останніми режимами потрібно користуватись дуже акуратно, з розумінням того, що робиш. Для 99 відсотків їзди в цивілізованому світі необхідно лише два режими - 2 WD та AUTO. Перемикач режиму системи 4WD можна повертати між режимами 2WD, AUTO та 4H під час руху.
  • Не повертайте перемикач режиму системи 4WD під час проходження повороту або під час руху заднім ходом.
  • Не повертайте перемикач режиму 4WD між режимами 2WD, AUTO і 4H під час руху по крутому спуску. Використовуйте гальмування двигуном шляхом вибору зниженої передачі (автомобілі з МКП 2-а або 1-а передача. Автомобілі з АКП: Виберіть режим ручного перемикання передач та діапазон М2 або М1). 
  • Не повертайте перемикач режиму системи 4WD між режимами 2WD, AUTO та 4H, коли задні колеса пробуксовують
Під час руху по твердим покриттям завжди вибирайте 2 WD. Наявність снігу та льоду на дорозі – достатньо AUTO. Якщо вже точно вирішили з'їхати з дороги у сніг та бруд, тоді 4HLC. Останній режим 4LLC для тих, хто добре розуміє, для чого необхідний позашляховик.
Для міської їзди простіше скористатися блокуванням заднього диференціала, воно електричне, включати та відключати можна на ходу. Але це вже інший тип трансмісії.

Принцип дії та конструкція роздатки (повного приводу) NISSAN PATHFINDER R51

Там є пакет багатодискового зчепленняяк на X-trail/Rouge, але керується воно тиском оліїяк у Hyundai або Haldex. Тиск масла на малих швидкостях створюється електричним насосом, а на великих механічним. Все керується гідроблоком за допомогою соленоїдів, з урахуванням даних із датчика тиску та температури. Все це дозволяє за сигналами блоку управління повним приводом подавати необхідний момент на передній кардан, тим самим змушуючи передні колеса допомагати заднім тягнути машину бездоріжжям.

Аналогічно ця машина має повний електронний привід, який можна пошкодити, а в разі відмови електроніки машина перетворюється на звичайний монопривід. Тільки, на відміну від X-trail/Rouge, автомобіль ставатиме класичним задньопривідним, а X-trail/Rouge передньопривідним.
 


Розріз роздавальної коробки. 1 – центральна частина картера, 2 – передня частина картера, 3 – шестерня з внутрішнім зачепленням, 4 – планетарна передача у зборі,5 – сонячна шестерня в зборі, 6 – основний вал, 7 – муфта "L-H", 8 – веделка "L-H", 9 – шток перемикання, 10 - муфта "2-4", 11 – веделка "2-4", 12 – ланцюг, 13 – передній приводний вал, 14 – блок клапанів у зборі, 15 – електронасос роздавальної коробки, 16 - задня частина картера, 17 – поршень зчеплення, 18 – натискний фланець, 19 – багатодискове зчеплення, 20 – ступиця зчеплення в зборі, 21 – барабан зчеплення у зборі. 

Експлуатація цієї машини передбачає контроль рівня масла в роздавальній коробці. У ній своє масло та контрольні рівні. Наш сервіс має величезний досвід в обслуговуванні та ремонті трансмісій, так що ці моменти не страшні.

При появі несправності в роздавальній коробці передній міст перестає працювати в режимі повного приводу (машина стає задньопривідною) що вимагає проведення діагностики та ремонту роздатки. При висвічуванні індикатора 4WD і погаслого індикатора повнопривідного режиму виробляємо діагностику роздавальної коробки для визначення причини її відмови. За результатами діагностики визначається несправність і складається план майбутнього ремонту роздатки.

 

У роздаванні Nissan Pathfinder підшипники валів закритого типу, вони практично не змащуються олією та швидко виходять з ладу. Також і зношені сальники приводів, що веде до втрати рівня масла і сухого тертя деталей, і як наслідок, їх швидкому зносу.

  

Але якщо так сталося, що Вас повний привід несправний, фахівці Xtreme Garage Odessa зможе відновити трансмісію практично з будь-якого стану..

Коментарі