Меню
Час роботи: Понеділок – П'ятниця – 09:00 – 18:00

Ремонт муфт увімкнення повного приводу в Одесі.

НАТИСНІТЬ ЩОБ ЗНАЙТИ СВОЮ МУФТУ

*якщо ви не знайшли свою муфту в каталозі, то, швидше за все, ми такі ремонтуємо, але не встигли опублікувати про це.

За реалізацію повного приводу у більшості сучасних кросоверів та повнопривідних седанів відповідає електромагнітна або гідравлічна муфта. Алгоритм роботи досить простий – при пробуксовуванні передніх коліс, або бажанні різко прискоритися з місця, на допомогу приходить задня вісь, яка автоматично підключається даною муфтою.


Ремонт муфт включення повного приводу в Одесі, також працюємо по всій Україні Телефон для зв'язку 098 110-37-61 (Тільки з 9.00 до 18.00, з Понеділок - П'ятниця)


Ремонтуємо всі типи муфт, електромагнітні та гідравлічні. Запчастини у наявності!

Hyundai Santa Fe\Tucson KIA (Sorento\Sportage) Nissan, Ford, Jeep, Dodge, Toyota ,Mitsubishi і.т.д Американський ринок!

Відновлення практично з будь-якого стану.


Верстатний парк та величезний досвід.


Переробка після "невдалого" ремонту


Гарантия!!!
 

СИМПТОМИ НЕСПРАВНОСТІ МУФТИ ВКЛЮЧЕННЯ ПОВНОГО ПРИВОДУ

ГУЛ У ЗАДНІЙ ЧАСТИНІ АВТОМОБІЛЯ

Прояв шуму  (гулу)  ззаду, це симптом, відповідний несправності головного підшипника або рідше підшипника електромагніта (якщо є). Згодом через сальник на вхідному валу муфти починає потрапляти волога та бруд, що призводить до корозії підшипників. Ще причина, це заводський брак, що часто зустрічається у муфт Nissan. Руйнуючись, у міру утворення зносу (виробітку) з'являється сторонні звуки і надалі заклинювання з непередбачуваними наслідками.

 

АВТОМОБІЛЬ Смикається

При повороті керма і різкому прискоренні відчуваються смикання (хрускіт, підклинювання або  удари з  задньої частини автомобіля), це відбувається через перегрівання або згоряння пакету фрикціонів муфти. При перегріві диски прикипають один до одного, і вона перебуває у заблокованому стані (включеному), тому виявляються ці симптоми. Іноді фрикційні диски можна відновити та використовувати повторно. Ще одна причина, це відпустка клею та розкручування корпусу муфти – це призводить до поломки зчеплення актуатора та заклинюю муфти.

 

 

ПЕРІОДИЧНО ВИНИКАЮЧА ПОМИЛКА НА ПРИЛАДНІЙ ПАНЕЛІ

Індикатори несправного повного приводу на панелі приладів, говорять  про наявність проблеми з "електронною " частиною. Наприклад обрив електромагніту, несправність електроланцюгів (підгнівання роз'ємів), вихід із ладу датчика тиску чи електронасоса на гідравлічних муфтах. Несправності у системі повного приводу який завжди супроводжується оповіщенням. Поломка кутової передачі (роздавальної коробки) або механічна несправність - не супроводжуються попередженнями. В інших випадках система  інформуватиме про наявність неполадок, визначити несправність  можна  за допомогою діагностичного комп'ютера. Наявність зареєстрованої помилки в системі, що вказує на несправність муфти, говорить, що вона підлягає ремонту або заміні.

 

НЕ обертаються & задніх коліс ЗАДНІ КОЛЕСА

Ця проблема найчастіше виявляється, застрягши десь, тоді вони розуміють, що автомобіль буксує (гребе) тільки передні колеса. Справді, поломки механічних вузлів система управління не бачить. Причиною може бути повне руйнування робочого пакету фрикціонів муфти через перегрівання або вихід з ладу фрикціонів актуатора.

 

Важливо! Причиною відсутності моменту, що крутить, на задніх колесах може бути пов'язана з поломкою кутового редуктора (роздатки). Визначити цю несправність можна,  вивісивши автомобіль на підйомнику, увімкнути передню передачу та звернути увагу на обертання карданного валу. Якщо є 0обертальні рухи, потрібно спробувати зупинити його рукою. Припинення руху, як і повна відсутність його,  укаже  на присутність  несправности  у роздавальній коробці.Або можна вручну обертати карданний вал на заглушеному автомобілі. Відповідно, якщо кардан легко крутиться, то це говорить, що зв'язок з коробкою передач порушено і кутовий редуктор несправний.

Поломки раздаток KIA Sorento,Sportage / Hyundai Santa Fe, Tucson, Veracruz, Ix35, ix55

ЧОМУ ВАРТІСТЬ РЕМОНТУ МОЖЕ ЗБІЛЬШИТИСЯ?

Тривала експлуатація несправної муфти призводить до її повної не ремонтопридатності. Наприклад, в електромагнітних муфтах Hyundai після руйнування підшипника, магніт, закріплень у зовнішньому корпусі, стикається з поршнем/шайбою на внутрішньому, після тертя вони приходять у непридатність.

 

У муфты Nissan, Toyota, Jeep, Mitsubishiпри заклиніванні та руйнуванні головного підшипника не рідко рве корпус.

 
 

Це перераховані далеко ще не всі варіанти підвищення вартості ремонту, всі підвищення цін обумовлюються попередньо після дефектовки. Схожі проблеми трапляються і в гідравлічних муфтах.

При появі перерахованих вище симптомів, автомобіль необхідно транспортувати на ремонтну станцію для проведення діагностики. Муфту можна зняти та вислати до нас на ремонт. В іншому випадку поломки можуть бути серйознішими.

Додаткові матеріали з каналу:







Додаткові статті на нашому сайті:

Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу Jeep 3501A115 або Mitsubishi 3570A007 (електромагнітна)
Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу 387614BF0A Nissan X-Trail/Rouge (електромагнітний)
Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу 47800-3B520 Hyundai Santa Fe (гідравлічна)
Пристрій, поломки та ремонти муфти 4WD KIA Sorento, Sportage / Hyundai Santa Fe, Tucson, Veracruz, Ix35, ix55
Пристрій, поломки та ремонти муфти включення повного приводу Toyota Rav4, Sienna, Venza / Lexus RX350 (електромагнітна)

Фотографії
Коментарі